Alates tagasihoidlikest algustest kuni globaalse elustiilibrändi staatuse saavutamiseni.
70 aastat disaini tipptaset tähistades on Laura Ashley üks maailma armastatumaid kodu- ja elustiilibrände. Selle teekond algas 1953. aastal, kui Laura ja Bernard Ashley hakkasid käsitsi kangast trükkima oma väikeses korteris Pimlicos, olles inspireeritud Naiste Instituudi näitusest V&A muuseumis.Rikkalikule disainipärandile ja traditsioonilistele väärtustele nagu kvaliteet ja originaalsus toetudes on Laura Ashley brändi hoolega kasvatatud, et see oleks sünonüüm ilu ja disainiga. Meie stiil on pidevalt arenev, et püsida eristuv ja inspireeriv, meenutades Briti maakohtade võluvat ilu ja ajatut rahu ja rahulikkuse meeleolu. Avasta lugu, kuidas Laura Ashley sai alguse...
Lugu algab
Lugu algab, kui Laura ja Bernard Ashley hakkavad oma Londoni köögilaua peal tekstiile trükkima. Pärast 10 naela investeerimist ekraaniks kasutatavasse puitu, kangasse ja värvainetesse trükivad nad koos eristuvaid disaine, kasutades raamatukogust leitud raamatutest õpitud tehnikaid.
Ashley Mountney Ltd
Ashley Mountney Ltd asutatakse. Bernard arendab oma esimese pideva trükkimise masina eesmärgiga müüa kangaid jardi kaupa. Tootmisse lähevad esimesed Laura Ashley tee rätikud.
Old Burlington Streeti näituseruum
Old Burlington Streeti näituseruum avatakse 200 kontoga. Kogu tee rätikute kollektsioon tellitakse San Francisco ettevõtte poolt.
Ashley'd kolivad
Ashley'd kolivad oma äri Kenti. Aianduspõlle edu tõttu hakatakse tootma tööpükse, mida müüakse tuhandetes. Eksport algab Euroopasse, USA-sse ja Austraaliasse.
23 Pelham Street Londonis
23 Pelham Street Londonis avatakse. Algul pettumust valmistanud käibe tõttu paneb Bernard metroosse reklaami, kus on kujutatud nende noorimat tütart, Emmat. Kahe päeva jooksul suurenes külastajate arv märkimisväärselt.
18-aastaselt
18-aastaselt nimetatakse Jane Ashley ettevõtte fotograafiks - tema fotograafia muutub brändi kuvandi sünonüümiks.
Kuulus põõsasmarja logo
Kuulus põõsasmarja logo luuakse. Laura Ashley Pariisi pood avab oma uksed.
Laura Ashley Ltd saab Kuninganna
Laura Ashley Ltd saab Kuninganna Ekspordisaavutuse auhinna. Ettevõtte 25. aastapäeva tähistatakse Hõbejuubeli balliga.
Tutvustatakse esimest kataloogi
Tutvustatakse esimest kataloogi, "The Decorator Collection of Home Furnishings". Kataloog on 72 lehekülge pikk ja trükitud neljas keeles - inglise, prantsuse, saksa ja hollandi keeles. Trükitakse üle 50 000 eksemplari.
Laura Ashley lahkub
Laura Ashley lahkub septembris. Kaotatakse ikoon. Laura Ashley Ltd viiakse börsile ja see ülemärgitakse 34 korda.
Diana, Walesi printsess
Diana, Walesi printsess külastab Texplan'i, et toetada tehase avamist. Töötajad ja Walesi inimesed tähistavad tema kohalolekut.
Laura Ashley veebileht käivitub
Laura Ashley veebileht käivitub, klientidel on esmakordselt võimalik internetis oste sooritada. Luuakse Laura Ashley arhiiv, mis esitleb brändi rikast pärandit ja tooteajaloo sügavust aastate jooksul.
Laura Ashley tähistab 60 aastat
Laura Ashley tähistab 60 aastat äris palavalt armastatud Bloomsbury kollektsiooni taaselustamisega.
Laura Ashley lugu jätkub
Laura Ashley lugu jätkub kasvava hulga brändipartneritega, kes arendavad edasi Laura Ashley elustiili. Laura Ashley teeb uhkelt koostööd NEXTiga, et taastutvustada kodukollektsiooni internetis ja Ühendkuningriigi poodides 2021. aasta kevadel.
Sel aastal tähistab Laura Ashley uhkelt 70
Sel aastal tähistab Laura Ashley uhkelt 70 aastat pärandit. Süüvides sügavalt Laura Ashley arhiivi, on loodud 70. aastapäeva erikollektsioon selle verstaposti tähistamiseks.